תנאים והגבלות
הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

תנאים והגבלות- flyeast


תקנון, תנאים ומידע כללי


הסכם זה נערך בין המזמין לבין פלייאיסט בע"מ
ח.פ. 918058330 מרחוב יד חרוצים 19 נתניה (להלן – החברה).

התנאים המפורטים במסמך זה הינם בהתאם לתקנות שירותי התיירות (גילוי נאות) התשס"ג – 2003.
שירותי התיירות, בכלל זה, הטיסות, המלונות, השכרת רכב וכדומה, המוצעים ע"י החברה, מוצעים לציבור בתנאים המפורטים להלן, ועצם הזמנת המזמין מהווה את הסכמתו המפורשת להסכם זה ולתנאים בו.
החברה מזמינה את הטיסות ושאר שירותי התיירות מספקי שירות שונים (להלן – "נותני השירותים"), בכלל זה חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, טיולים, העברות וכיוצא באלה. המחיר המוצע למזמין כולל את עלויות שירותי החברה. ביצוע שירותי התיירות הינו באחריות נותני השירותים, והחברה אינה אחראית לתקלות, שיבושים או ביטולים אצל נותני השירותים שאינם בשליטתה, אלא אם ידעה על תקלות אלה מראש והודיעה על כך למזמין.

מסמכי נסיעה
המזמין אחראי להצטייד בדרכון שתוקפו 6 חודשים לפחות מיום היציאה מהארץ.
אשרות כניסה – באחריות המזמין לדאוג לאשרות כניסה למדינות בהן הוא מבקר.
באחריות המזמין לוודא את הצורך באשרה עם הקונסוליה של המדינה בה רוצה לבקר.
מומלץ להוציא את כל אשרות הכניסה בארץ, גם אם מועד סיום הביקור מאוחר וייתכן שתוקף האשרה יפוג.

בעלי תעודות מעבר - מחויבים באשרת כניסה לכל יעד. באחריות המזמין לדאוג לאשרות כניסה למדינות בהן ירצה לבקר.

 פוליסת ביטוח בריאות ומטען , וביטוח ביטול נסיעה - מומלץ מאוד להצטייד בביטוח מתאים. רכישת ביטוח נוסעים צריכה להתבצע טרם הנסיעה (חב' ביטוח לא מבטחות לאחר היציאה מהארץ).

תרופות וחיסונים - עליכם לבדוק את הצורך בתרופות וחיסונים למדינות בהן תבקרו. התייעצו עם הרופא האישי שלכם או פנו למשרד הבריאות או לאחד המרכזים הרפואיים המתמחים בנושא.

אזהרת מסע - יש לבדוק את יעד הנסיעה מול משרד החוץ ומול המלצות המטה ללוחמה בטרור.
 
נסיעה ללא הורים - מבוגרים אשר נוסעים עם ילדים אשר אינם ילדיהם (סבים או קרובי משפחה אחרים), יש צורך להציג אישור נוטריוני על הסכמת ההורים לנסיעה (במיוחד כאשר שם המשפחה שונה) ללא אישור זה חברות התעופה עלולות למנוע את עליית הנוסעים לטיסה ולחברתנו לא תהיה כל אחריות על כך.
מובהר למזמין כי באחריותו לבדוק לפני רכישת הכרטיס ו/או מוצר תיירות כלשהו את תנאי הכניסה למדינה אליה ירצה לנסוע ובאחריותו הבלעדית לפעול על פי הנחיות הכניסה למדינה.


שירותי התיירות

הטיסות
הטיסות הינן באחריותן הבלעדית של חברות התעופה השונות וכרטיס הטיסה על תנאיו מהווה חוזה בין המזמין לבין חברת התעופה. הזמנות לכל סוגי הארוחות בטיסות הן בגדר בקשה בלבד והחברה אינה אחראית לאי אספקה של ההזמנה.

על המזמין להתייצב בדלפק הטיסה 3 שעות לפני הטיסה בהתאם לדרישת חברות התעופה ומטעמי ביטחון. החברה לא תהיה אחראית  לכל נזק שנגרם לנוסע המזמין כתוצאה מאיחורו להתייצבות.

הטיסות מופעלות כטיסות סדירות, לואו קוסט או צ'ארטר ופרטיהן עשויים להשתנות לאחר ביצוע ההזמנה לרבות מועדים, ביטולי טיסות ופרטי חברת התעופה המפעילה. האחריות לשינויים, ביטולים, אובדן או נזק לכבודה, הינם של חברות התעופה או ספקי השירותים המארגנים ולא של החברה, המתחייבת להעביר למזמין/הנוסע כל מידע שהתקבל אצלה בדבר שינויים, ביטולים או עיכובים תוך זמן סביר, אך יובהר כי שינויים עשויים לחול גם לאחר עזיבת המזמין את הארץ.
חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה) תשע"ב 2012 מסדיר קבלת פיצוי מחברת התעופה או הצ'רטר במקרה של ביטול או שינוי בטיסה. המזמין רשאי לפנות לחברה (סוכנות הנסיעות) על מנת שזו תסייע לו בקבלת הפיצוי.

ביטול טיסות ע"י חברות התעופה זרות:
תיקון 58 לחוק הגנת הצרכן קובע כי במקרים של הזמנת מוצרים ושירותים מנותני שירות מחוץ לישראל, החברה כפופה למדיניות הביטול של נותני השירותים והמוצרים עצמם, בין היתר רכישת כרטיסי טיסה בחברות Low Cost, בהן מאפשר חוק הגנת הצרכן מדיניות ללא אפשרות ביטול לאחר הרכישה. המזמין מופנה לאתר החברה המציע גם רכישת כרטיסים המאפשרים ביטול פי חוק הגנת הצרכן, והמזמין מתבקש לשים לב לסוג הכרטיס שהוא רוכש בטרם הרכישה.
מובהר בזאת כי חוק הגנת הצרכן אינו תקף כשמדובר בחברות תעופה שאינן ממריאות מישראל.

המלונות: פרטי המלון המבוקש הם בגדר בקשה בלבד והחברה אינה מחויבת בהם כל עוד לא נתקבל עליהם אישורו הסופי של הספק. האחריות על השיבוץ במלון לרבות קומת החדר ו/או תקינות המתקנים ו/או השירות במלון לרבות מערכת מיזוג האוויר, הנה על המלון ו/או הספק בלבד. מתקני המלון פעילים על פי שיקולי המלון בלבד בהתאם לעונת התיירות. בחלק מהיעדים באירופה נגבה מס עירוני לחדר/לאדם. תשלום זה יגבה מהמזמין במלואו ובאופן ישיר על ידי המלון ביעד ואינו באחריותה או שליטתה של החברה.

 לידיעתך, במקרה של רישום יתר, לספק הזכות להעברה למלון חלופי ברמה דומה, או גבוהה יותר בתוספת תשלום. דירוג המלונות כפי שנמסר לך, הינו בהתאם לדיווח של משרד התיירות המקומי ואין להשוות דרגות בין המדינות השונות. כל הפרטים באשר למתקני בית המלון המפורסמים על ידי החברה, לקוחים מפרסומי בתי המלון עצמם, והחברה אינה נושאת בכל אחריות במקרה שחלק מהשירותים המוצעים על ידי המלון הינם עונתיים ואינם פועלים בכל ימות השנה.

שעת הכניסה לחדרים היא על-פי רוב בשעה  15:00 והפינוי הוא עד השעה 11:00, בלא תלות בשעות הטיסה. במידה וכתוצאה משינויים בזמני הטיסות, ייגרמו למזמין הפסד/תוספת לינה במלון המוזמן, לא תישא החברה בהפסד/תוספת תשלום ששולם על ידי המזמין.
למרות קבלת אישור מהספקים על הרישום במלון, תיתכן במצבים חריגים תפוסת יתר וכתוצאה מכך יועבר המזמין למלון ברמה דומה או גבוהה יותר המצוי בסמיכות המרבית למקום שהוזמן. החברה תעשה ככל הניתן על מנת לסייע למזמין במידת הצורך לשם קבלת הפתרון המיטבי עבורו.

הזמנת אירועי תרבות וספורט
כרטיסי האירוע : כרטיסי האירוע יתקבלו בארץ או ביעד הנסיעה עד יום האירוע ( כולל). במקרים מסוימים, ועפ"י החלטות ההפקה או מארגני האירוע, מודפסים הכרטיסים ומופצים בסמוך למועד האירוע ולכן לא ניתן לספקם בארץ, והם יסופקו בחו"ל באמצעות משלוח למלון בו שוהה המזמין, באיסוף ממשרד כרטיסים מקומי או ככרטיסים אלקטרוניים או ככרטיסי מובייל. מחירי כרטיסים כוללים תמיד עלויות שילוח, ביטוחים ועמלות סוכנים מקומיים, ועשויים להיות גבוהים מערך הפנים הנקוב על גבי הכרטיסים. משלוח הכרטיסים לכתובת בארץ או בחו"ל נעשה על ידי דואר רשום ו/או שליח ומותנה בקבלת הכרטיסים על ידי המזמין או בא כוחו. משלוחים לדירות או לכתובות פרטיות בחו"ל מותנים בחתימה לאישור המשלוח ובאחריות המזמין לקבלת המשלוח בעצמו או על יד י בא כוחו.
החברה לא תישא באחריות לכרטיסים שיש בגינם אישור מסירה למזמין או לבא כוחו ואבדו או נגנבו או נעלמו מכל סיבה שהיא.
שעות האירועים השונים עשויות להשתנות בהתאם להחלטות ההפקה ובאחריות המזמין לוודא מועד קיום האירוע כמתוכנן. מכירת הכרטיסים, שירותי התיירות והשירותים הנלווים להם נעשית כל עוד מתוכנן האירוע להתקיים ע"פ התכנון. לא תתקבלנה טענות מצד המזמין בדבר שינוי שבאחריות ההפקה ו/או מארגני האירוע.
מקומות ישיבה: אלא אם צוין אחרת, באירועים בהם מסופקים כרטיסי ישיבה מובטחת היא ישיבה בזוגות. מעבר לזה – בגדר בקשה בלבד. יחד עם זאת, עקב החלטות חריגות של ההפקות ו/או מארגני האירועים ו/או מועדוני הספורט, עשויים כרטיסים להתקבל גם בבודדים.

השכרת רכב: באחריות השוכר לעדכן את החברה אם גילו נמוך מ- 25 שנים. כמו כן, על השוכר ( הרשום בשובר) להצטייד בכרטיס אשראי בינ"ל, על-שמו, וברישיון נהיגה ישראלי ביחד עם רישיון בינ"ל, כשהם תקפים ופרטיהם זהים. חברת ההשכרה אינה מתחייבת לספק רכב מדגם מסוים, אלא מקבוצת רכבים מסוימת בלבד. החברה אינה אחראית לנזק ו/או אבדן שיגרמו לרכבים או לרכוש הנמצא בהם.
 
אחריות המזמין
באחריות המזמין לבדוק את שוברי הטיסה שהונפקו לו, את שוברי המלון, הרכב, ההעברות, האירועים שהוזמנו (אם הוזמנו) וכיוצא באלה, וכן את המועדים הרשומים בכל שובר ואת האיות המדויק של שמות הנוסעים.

תנאי שינוי וביטול
אחריות-התחייבות החברה לרכוש בעבור המזמין את השירותים המפורטים לעיל, או כל שירות אחר לבקשת המזמין, בכלל זה כרטיסי טיסה, בתי מלון , טיולים או השכרת רכב וכדומה, תלויה בזמינות שירותים אלה אצל הספקים. על כן מובהר כי רק קבלת אישור הספק מהווה  סגירה סופית של ההזמנה. החברה לא תישא בחבות בגין מעשים או מחדלים, ברשלנות או שלא ברשלנות, של חברות תעופה, בתי מלון או ספקים אחרים שמהם רכשה החברה את השירותים.
כוח עליון- החברה לא תהיה אחראית על אי ביצוע או עיכוב בביצוע, כתוצאה מנסיבות בלתי צפויות שמעבר לשליטתה ו/או שלא יכלה לחזות ולהיערך אליהן מראש לרבות כוח עליון, כוחות טבע, מלחמות וסכסוכים, שביתות לא צפויות וכיוצא באלה.
ביטול הזמנה - מזמין המבקש לבטל הזמנה שכבר אושרה יחולו עליו דמי ביטול כפי שיפורטו להלן, הכל בהתאם לתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן בסעיף 14 ג' (להלן: "החוק") או בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) (להלן: "התקנות"):
על פי דיני הגנת הצרכן רשאי מזמין לבטל בכתב את העסקה, בתוך 14 יום מיום עשיית העסקה במכר מרחוק או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים, לפי המאוחר, אלא אם כן מועד ביטול העסקה חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד תחילת השרות, או 18 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד תחילת השרות במכר רגיל. דמי הביטול שייגבו בגין הביטול יהיו על סך של 5% מערך ההזמנה או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם מכל אדם בהזמנה.
 
בהתאם לתיקון 47 לחוק הגנת הצרכן רשאי צרכן המוגדר ע"פ החוק כדלקמן: "אדם עם מוגבלות", "עולה חדש" או "אזרח ותיק" לבטל את העסקה תוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים, לפי המאוחר, אלא אם כן מועד ביטול העסקה חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד תחילת השרות .
ביטול יתבצע בכתב באמצעות מייל, כאשר התאריך הקובע הינו תחילת יום העסקים הסמוך לאחר קבלת המסמך אצל החברה. החברה תאשר בטלפון או בדוא"ל את קבלת הודעת הביטול.
החברה תגבה דמי טיפול בסך 35$ דולר על כל שינוי ו\או ביטול שיבוצע לאחר אישור ההזמנה ע"י המזמין.
הודעה על ביטול תימסר לחברה בטלפון למספר 09-8648648, 09-9700400
בדוא"ל  - Agent@flyeast.co.il או במכתב רשום למשרדה של החברה ברחוב יד חרוצים 19 נתניה. ימי שבת וחגים לא ייחשבו במניין הימים, והודעת הביטול תחשב כאילו הגיעה למשרדי החברה ביום העבודה הראשון שלאחריו.

השלמת העסקה
עסקה תחייב את החברה רק לאחר שהודיעה למזמין כי התקבל אישור מספק השירותים והמזמין שילם את התמורה עבור שירותים אלה והתקבל על כך אישור מהבנק או מחברת כרטיסי האשראי.

תנאי תשלום - 
המחירים הנקובים במטבע זר מחושבים לפי שער העברות והמחאות מכירה (גבוה) ביום התשלום. עומדות למזמין מספר אפשרויות לתשלום באמצעות כרטיס אשראי:
ניתן למלא את פרטי כרטיס האשראי המופיעים בטופס ההזמנה באתר ולשלוח אותם לחברה יחד עם פרטי ההזמנה האחרים. אתר החברה מאובטח (ראה באתר  אבטחת מידע), והפרטים שמורים בו לשימוש בלעדי עבור הזמנות המזמין.
הקלדת פרטי כרטיס האשראי ופרטי המשלם נועדה להקל על המזמין לסיים את ההזמנה בדרך קלה ומהירה. החיוב בפועל יתבצע על ידי סוכן החברה רק לאחר קבלת אישור סופי מהספק על ההזמנה.
במקרה של עסקת אשראי בתשלומים תתווסף עמלה בהתאם למספר התשלומים בהם בחר המזמין.
תשלום בטלפון:
ניתן להתקשר ולבצע את ההזמנה בטלפון מול אחד מסוכני הנסיעות של החברה, לו ניתן גם למסור את פרטי כרטיס האשראי. החיוב בפועל יתבצע על ידי הסוכן רק לאחר קבלת אישור סופי מהספק על ההזמנה.
הבטחת מחיר:
במקרה של עליית המחירים, המחיר החדש יחול על כל ההזמנות שכבר בוצעו, למעט אם שולמו מראש במלואם ומסמכי הנסיעה (כרטיס טיסה, שובר בית המלון, שובר רכב וכדומה) כבר נמצאים בידי המזמין. במידה וקיימת אי התאמה בין המחירים המפורטים באתר לבין המחירים במוקד ההזמנות, המחיר במוקד ההזמנות הוא הקובע.
החזרי תשלום
החזרי תשלום יבוצעו עד 30 ימי עסקים מקבלת ההחזר מהספקים השונים (כגון מלונות, טיסות, השכרת רכב וכדומה) ובכפוף להחזר שיתקבל בפועל מהספקים.
ההחזר ללקוח יחושב בדרך הבאה:
אם הלקוח שילם בש"ח (בין אם בכרטיס אשראי ובין אם בהעברה בנקאית), ההחזר יבוצע לפי ההערך השקלי ששולם ע"י הלקוח בעת התשלום עבור ההזמנה.
אם הלקוח שילם במטבע זר, ההחזר יבוצע בשקלים על-פי שער העברות והמחאות מכירה ביום ההחזר.

חילוקי דעות

בירורים, תלונות והחזרים בקשר להזמנות יש להעביר למשרדי החברה בתל אביב בכתב לא יאוחר מ - 30 יום מיום חזרת המזמין לארץ. ברורים ותלונות אשר יגיעו מאוחר יותר לא יטופלו ע"י החברה.
מוסכם ומוצהר בזאת מפורשות כי עצם הרשמתו של המזמין באינטרנט ועצם מגוריו במקום כלשהו ברחבי הארץ, לא תקנה סמכות שיפוט מקומית לבתי משפט שבאזור שיפוטם מצוי המזמין. בכל מקרה שתוגש תביעה נגד החברה וגם/ או יחד צדדים שלישיים, תהא סמכות השיפוט לבתי משפט בתל-אביב בלבד.